Konto Administratora

Konto Administratora Obiektu

Konto Administratora składa się z 5 sekcji:

  1. Warunki umowy

  2. Oferty

  3. Edycja obiektu

  4. Edycja danych

  5. Zmiana hasła

Sekcja 1 - Warunki umowy


W sekcji "Warunki umowy"  zapoznasz się ze szczegółami współpracy z eventy.pl oraz dokonasz niezbędnych akceptacji.
Dodatkowo podczas pierwszego logowania wyświetlone zostaną informacje dotyczące danych jakie należy uzupełnić przed zaakceptowaniem umowy.

Sekcja 2 - Oferty

W tej sekcji znajduje sie pełna lista zapytań ofertowych, które zostały pobrane przez użytkowników eventy.pl

Sekcja 3 - Edycja Obiektu

W tej sekcji znajdują się dane opisujące Obiekt m.in takie jak nazwa, adres, ogólne warunki organizacji imprez w Obiekcie.  Wymagane dane zostały oznaczone gwiazdką *

Sekcja 3 - Edycja Obiektu > Konferencja 

W tej części będziesz aktualizować informacje na temat sal konferencyjnych oraz ich cen. Podstawowe informacje to nazwa, typ sali (sala pojedyncza lub powstała w wyniku połączenia), liczba osób w ustawieniu kinowym, klasowym oraz standardowa cena sali za dzień.  Możliwe jest również zróżnicowanie cen sal konferencyjnych w zależności od daty. Aktualizacja cen usług została omówiona w oddzielnym artykule


 

Sekcja 3 - Edycja Obiektu > Gastronomia

W tej części będziesz aktualizować informacje na temat usług gastronomicznych oraz ich cen
Ważne: należy dodać wszystkie wymagane usługi gastronomiczne oznaczone gwiazdką.
Organizator eventu określając program eventu może wybierać z pośród tych właśnie usług gastronomicznych. Jeśli nie będą one uzupełnione, to taki Obiekt nie będzie brany pod uwagę przy tworzeniu automatycznej oferty. 
Aktualizacja cen usług 
została omówiona w oddzielnym artykule

 

Wróć