Konto Administratora

Wymagane dane

Aby Obiekt został w pełni opublikowany na eventy.pl należy uzupełnić podstawowe dane dotyczące firmy oraz samego Obiektu.

Poniżej wymieniamy niezbędne zgody i informacje w podziale na elementy konta, w których się znajdują.

Sekcja - Edycja Obiektu

Dane wymagane to (oznaczone są *gwiazdką)

  • Nazwa Obiektu
  • Adres Obiektu (ulica, miasto, województwo)
  • Ogólne, standardowe warunki organizacji imprez w Obiekcie ( m.in warunki anulacji, płatności)
  • Dane osoby odpowiedzialnej za aktualizację ofert cenowych.

Sekcja - Edycja Obiektu > Konferencja

Każda dodana sala konferencyjna musi zawierać następujące dane:

  • Nazwa sali
  • Typ sali - w przypadku sal łączonych należy wskazać sale z jakich powstała sala łączona 
  • Cena standardowa netto
  • Stawka VAT (stawka dla sal to 23%)
  • Liczba osób kino - liczba osób w ustawieniu kinowym
  • Liczba osób klasa - liczba osób w ustawieniu szkolnym (z ławkami)
Sekcja - Edycja Obiektu > Nocleg

Każdy dodany typ pokoju musi zawierać dane:

  • Nazwa pokoju np standard, delux, 
  • Typ pokoju - wybieramy ile osób pomieści pokój i ile ma łóżek
  • Cena standardowa netto ze śniadaniem
  • Stawka VAT (stawka na pokoje to 8%)
  • Liczba pokoi tego typu
Sekcja - Edycja Obiektu > Gastronomia

Do publikacji obiektu wymagane są ceny dla wszystkich usług oznaczonych *. Wybierz usługę z listy "serwis" i podaj ceny.
To podstawowe usługi gastronomiczne, które są elementem niemal każdego eventu czy konferencji. 
Aktualnie wymagane usługi gastronomiczne to: 

  • Przerwa kawowa poranna [30 min]
  • Przerwa kawowa popołudniowa [30 min.]
  • Obiad bufetowy [1 godz.]
  • Kolacja bufetowa [1 godz.]
  • Przerwa kawowa ciągła [8 godz.]
  • Napoje do obiadu [1 godz.]
  • Napoje do kolacji [1 godz.]
  • Open Bar 1 [do 4 godz.]
  • Open Bar 2 [do 4 godz.]
  • Kolacja bufetowa [do 4 godz.]

Każda usługa zawiera dodatkowy opis prezentujący minimalne wymagania dotyczące menu oraz określony jest czas trwania serwisu gastronomicznego.

Sekcja - Edycja Danych


W tej częśći znajdują sie dane osoby administrującej danymi Obiektu oraz dane, które wykrzystamy do stworzenia umowy o współpracy

Sekcja -Warunki umowy

Aby Obiekt został w pełni opublikowany i możliwe było tworzenie automatycznych ofert dla użytkowników należy zaakceptować warunki umowy.

Wróć