Jak to działa?

Jak dokonać wstępnej rezerwacji obiektu?

Krok 1 Pobranie wstępnej oferty cenowej

Pobranie wstępnej oferty cenowej na na eventy.pl

Krok 2 Sprawdzenie dostępności Obiektu

Po otrzymaniu wiadomości e-mail, przechodzimy do widoku oferty za pomocą linku, który znajduje się w treści wiadomości.
W szczegółach, dla każdego z wybranych Obiektów, znajduje się prosty panel, który doprowadzi Cię do wstępnej rezerwacji (widok poniżej). Aby sprawdzić dostępność, należy kliknąć w "Sprawdż dostępność" w sekcji ilustrującej proces wstępnej rezerwacji. Akcja spowoduje wysłanie zapytania o dostępność Obiektu oraz wysłanie wiadomości do Ciebie, która potwierdza to zdarzenie.

Teraz trzeba chwilę poczekać na potwierdzenie dostępności przez Obiekt.

Krok 3 Zarezerwuj wstępnie obiekt

Otrzymałeś wiadomość e-mail potwierdzającą dostępność Obiektu. W wiadomości znajduje się odnośnik do zaktualizowanej cenowej oferty, przygotowanej bezpośrednio przez Obiekt. W szczegółach znajdziesz zaktualizowane ceny wraz z zaznaczeniem zmian cen.  Jeśli oferta spełnia Twoje oczekiwania dokonaj Wstępnej Rezerwacji Obiektu, klikając w wyróżniony napis o tej samej treści. Akcja spowoduje wysłanie wiadomości do Obiektu (z Twoimi danymi kontaktowymi) oraz wysłanie wiadomości do Ciebie. Wiadomość, która otrzymasz będzie zawierać dane kontaktowe do osoby z Obiektu, która jest odpowiedzialna za przygotowanie oferty cenowej. Przedstawiciel Obiektu skontaktuje się z Tobą niezwłocznie, w celu potwierdzenia ustaleń oraz dopełnienia formalność. 

Ważne: umowę podpisujesz bezpośrednio z Obiektem.

Wróć