Jak to działa?

Jak powstaje wstępna oferta cenowa

Wstępna oferta cenowa powstaje poprzez dopasowanie cen usług zaproponowanych przez Obiekty do usług, które zawiera Twój event. 
Podstawowe elementy eventu, które mogą zostać przez Ciebie dostosowane to:
- liczba sal konferencyjnych wraz z wymagana liczbą osób, dla każdego dnia wydarzenia
- usługi gastronomiczne, dla każdego dnia wydarzenia. 
Ważne: do wyboru masz podstawowe usługi gastronomiczne.  Jednym z głównych założeń eventy.pl jest to aby Organizator, w bardzo krótkim czasie uzyskał oferty, które będzie mógł błyskawicznie porównać. Szczegóły dotyczące wyżywienia doprecyzujesz po wstępnej selekcji Obiektów

- liczba pokoi z podziałem na te dla 1 i 2 osób, dla każdego dnia wydarzenia

Każdy z Obiektów, który znajduje się w eventy.pl i jest oznaczony jako Partner eventy.pl zobowiązał się do podania cen podstawowych usług, które następnie zostaną wykorzystane do stworzenia wstępnej szacunkowej wyceny.

W przypadku Obiektów, które nie są Partnerami eventy.pl i dopiero nimi zostaną, szacunkowa wycena nie powstanie tak szybko. W tym przypadku, doradcy z eventy.pl postarają się pozyskać wycenę eventu specjalnie dla Ciebie. Nie powinno to potrwać dłużej niż 24h.

 

Wróć